Fira Pretty Licious

UITM UITM UITM ~
Sunday 11 November 2012 ? 0 Atashinchi ?



heyy all . macam yang korang tahu , sekarang ni adalah bulan SPM bagi batch 95 . haha . and salah sorang tuh ialah aku . hmm . first day exam semangat sangat . siap papa hantar lagi kan . hewhew . pergi sekolah , papa hantar awal sebab nak minta slip baru dekat ketua form 5 . hmm masa first day tuh ramai yang wish . thanks to all yang wish . aku salam mapa before pergi sekolah . and melangkah masuk dengan kaki kanan with bismillah and selawat 3kali . tuh petua kak ngah aku . haha . start exam semangat jawap . nasiblah senang . haha . tetiba otak ni boleh ada idea banyak untuk buat essay . oh my . alhamdulillah . then break time kali kedua . haha . agak lama lah jugak . mula2 aku mati2 ingat dia datang terus ambil aku . rupanya , aku kena jalan pergi nisma alone . then baru dia sampai . haha . first time dia tengok aku study kott . means study betul2 . haha . makan semua then dia hantar balik gi sekolah . masuk sekolah and jawap exam . pukul 4.30 habis paper . on the way sampai dekat tangga pintu sekolah , aku otp dengan dia . then dia sembang2 , anddddd ~ hmm . dia bagitahu aku pasal uitm mana yang dia dapat . 


dia cakap dia dapat uitm Jengka . what ?! sumpah jauh kott . and cara dia cakap tuh cam dia happy sangat . yang merisaukan aku ialah , Pahangkan ? so ada hmm dia . faham2 lah korang . time aku dengar tuh , perasaan aku , macam dekat gambar atas tuh . happy plus sad . happy sebab dia takyah stay form 6 yang dia langsung tak minat tuh . sad sebab dia dapat uitm yang sangat jauh bagi aku . hmm . time aku turun je tangga sekolah tuh . tetiba air mata aku mengalir kott . what dee ! depan semua orang . hmm nak nangis sepuas2nya . hanya tuhan je tahu apa aku rasa . k . then nangis and terus menangis . tak tahu nak cakap apa dah . hmm . then dua hari lepas tuh . dia hantar aku pergi sekolah . and and and ! time tuh dia nak pergi hantar surat berhenti jugak dekat sekolah dia , so dia bawa surat uitm tuh . aku kan gatal tangan . baca lah . then guess what ? dia sebenarnya just sementara at Jengka and stay study at Seremban . oh myyyy ! time tuh aku menjerit happy sangat . atleast kalau Seremban dekat je untuk aku selalu jumpa dia kan . hehe . hmm . to my sayangg , i wish we can stay forever . aminnnnn ~



Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post