Fira Pretty Licious

:")
Sunday 4 November 2012 ? 0 Atashinchi ?


tadi baca balik blog dia yang dulu2 . yess aku rasa sangat terharu . why aku sanggup lukakan hati orang yang  sayang aku . orang pernah cakap , biar kita married dengan orang yang sayang kita bukan dengan orang yang kita sayang . sebab , orang yang kita sayang selalunya akan tinggalkan kita . but orang yang sayang kita , susah nak lepaskan kita . got it ?




aku dah almost 10 months dengan dia . and now baru aku sedar betapa pentingnya dia dalam diri aku . sejujurnya , dia sorang je laki yang faham keadaan aku . faham perangai aku . but kadang2 , kalau dia dah bad mood . aku juga yang kena marah . haha . yess marah sebab dia pun manusia biasa juga . tak seperfect malaikat kan . mesti lah kadang2 dia rimas dengan aku .

apalah . cuma aku ni je . tak boleh nak faham dia . ergh . stress sangat . aku try untuk berubah . tapi ? aku tak boleh . terlampau mengada2 and gediks . haha ! hmm . dia pernah cakap , if dia masuk uitm nanti . aku kena belajar jadi seorang yang independent sikit . jangan berharapkan orang lain sangat . hmm . bie , bunny akan try untuk bie okay ? hmm .

korang tahu tak ? terlampau banyak sangat benda yang aku dengan dia first time buat sama2 . macam tengok bola dekat stadium , naik genting sama2 , study or whateva . banyak sangat . sampai tak tahu macam mana nak type . hehe . and maybe , kalau aku type pun , five page pun tak cukup . terlampau banyak !

and aku sayang dia . dia sorang je . hmm , dulu korang mesti cakap yang aku ni sexy and banyak kawan laki kan ? sekarang , alhamdulillah . dia try ubah aku . sampai aku pakai baju yang cukup kain :) . thanks bie :* ! wahhh ~ panjangnya aku type . essay tak nak pula type panjang2 enn ? haha , k k .





now open topic pasal SPM . aku SPM esok . yess ESOK wehh ! gila kentang takut aku :3 . aku dah ready kott . insyaAllah . korang doakan aku tenang untuk jawap exam nanti k ? wish me luck too :* . hehe . iloveyou Ahza Syahmi yang selalu ada disisi aku .


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post