Fira Pretty Licious

NEW LIFE BEGGIN
Saturday 28 July 2012 ? 0 Atashinchi ?
      Hello bloggers! Aku kembali! Haha. Okay,nak story lagi and terus story pasal life aku. Bloggers,korang tahu kan before this aku ada lesboo nama ...? Hmm,jujur yang aku sayang dia sangat2. Tapi korang tahu apa dia balas dekat aku?

      Dia tikam aku dari belakang. Haha. Aku percaya dia mati2 wehh. Aku selalu story dekat dia pasal Si Dia ni. Nampak ... ni baik sangat,tapi lastly?

      Dia couple dengan Si Dia. Aku tak kisah ... nak couple dengan siapa pun,but not dengan orang yang aku pernah cakap aku sayang! Hati aku rasa kena cucuk bila dapat tahu dia tipu aku.

      Firstly,aku memang tak percaya. Aku skip ask and ask dengan ... supaya dia mengaku. But? Dia cakap aku always cari pasal dengan dia. Then aku stop. Pastuh apa aku dapat? Dia memang betul2 tipu ku! 

      Satu je aku boleh cakap,... tu sumpah perangai macam Jannah! Aku sabar and always sabar. Aku story dekat Kak Ngah,Amad,Kak Fina,Adik,Alyn and Fyy. Semua glad yang aku lupakan dorang. Hmm.

     Thanks to Jiaaa yang always bagi aku semangat. Aku tak tahulah macam mana life aku if aku tak story dekat dorang. and thanks juga dekat hubby aku. Always buat aku tersenyum everyday. 

     Hello my hubby! Macehhh sebab selalu happykan saya. Saya tak akan lepaskan awak. Dengar tak? Sebab,saya sayang awak bangetttt! ({}) Hehe.


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post