Fira Pretty Licious

CHANGED MY HOBBY ;)
Sunday 15 July 2012 ? 0 Atashinchi ?

      hello bloggers! lama tak jumpa fii? alolo. rindu lertuw. haha. okay. busy sikit and jarang online blog. bosan je blog. ada apa? haha. actually nak story sikit. fii nak jadi skaters lah. boleh? ehemm. jangan ingat orang yang bertudung tak boleh main skate ehh. boleh je if nak. but jaga pakaian lah. Allah je tak larang. kan? hmm. maybe after raya fii start main skate. dengan siapa? takyah tahu lah ehh. haha.

      hello back! talking bout my life now. happy je dengan orang tersayang. haha. rileks ehh. fii boleh hidup tanpa boyfie lah wehh. fii nak focus on my study. lol nak SPM dah wehh. macam mana ni. haha. sabar je lah. maybe i should focus on my class. ehh ehh. kita ada berapa hari lagi nak puasakan? btw,korang dah habis ganti puasa kee? haha. insyaAllah this year puasa penuh kecuali time ehemm. faham2 lah ehh.

      okay. korang semua. fii nak minta maaf if fii ad banyak buat korang sakit hati. maybe fii tak sedar. especially dekat ahza syahmi. fii banyak buat dia cam orang bodoh. sorry dear. fii dengan ahza? okay2 jee. relay we all? biar we all je yang tahu ehh. aku sayang dia sangat2. haha. and sofeana? si gila aku tuu. baru je lepak dengan dia. haha. rindu dia sangat2. 

      btw semalam aku pergi klcc. serious shit pack sangat! patutlah aku ajk ahza pergi sekali dia tak nak. watdee doew. tak bagitau aku pun. sampai2 je aku punya sakit kepala elok2 dah baik terus datang balik,lol. kpenat lah. later2 lah aku updates lagi ehh? hah. kbye. assalamualaikum :)


Lots Of Smile For Readers :)




Older Post . Newer Post